رحمدل بامری پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشدارهای هواشناسی به همه دستگاههای اجرایی و بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم اطلاع رسانی شده است.
وی بیان کرد: نهادهای خدمات رسان، نیروهای امدادونجات و ماشین آلات به حالت آماده باش هستند و خدمات رسانی لازم را انجام خواهند داد.
وی بر بازگشایی مسیرهای سیل، عدم توقف در مسیر رودخانه ها و مسیرهای کوهستانی تاکید کرد.
رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز اظهار داشت: براساس آخرین تغییرات خروجی مدلهای هواشناسی(با توجه به فصل بهار تغییرات سامانه ها زیاد است) جمعه شاهد رگبار پراکنده در غرب سواحل هستیم و رگبار پراکنده کل سواحل و ارتفاعات مرکزی استان را فرا می گیرد.
محمدرضا فنودی سلاری افزود: عصر و شب شنبه رگبار شدید که به مرور زمان شدیدتر خواهد شد و صبح و عصر یکشنبه شاهد حداکثر شدت بارشها و دوشنبه رگبار پراکنده گاهی شدید خواهد بود.
وی ادامه داد: عصر دوشنبه تمرکز بارشها در نیمه شمالی استان سیستان وبلوچستان خواهد بود.
به گزارش ایرنا، ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد چابهار نیز با حضور اعضای ستاد با هدف بررسی اقدامات پیشگیرانه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان و احتمال بارش و وضعیت جوی حاکم در منطقه تشکیل جلسه داد.
پاکسازی روستای تاریخی تیس با حضور مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد چابهار، شورای اسلامی و دهیاری تیس و پاکبانان خدمات شهری نیز انجام و مسیرهای سیل نیز بازگشایی شده اند.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.