به گزارش ایرنا، به دلیل کمبود زیرساخت های گردشگری در چابهار از جمله نبود مکان های استقرار مسافران، سرویس بهداشتی و فضای مناسب برای اقامت همه ساله گردشگران با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
چابهار با جذابیت های فراوان توریستی و دارا بودن ساحل زیبا و پاک مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است و باید هر چه سریعتر زیرساخت های گردشگری برای پذیرش مطلوب مسافران آماده شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قبل از وقوع بارندگی مسئولان و اعضای ستاد خدمات سفر در آماده باش بودند.
رحمدل بامری اظهار داشت: مسافران و گردشگران نوروزی در بیش از 15 سالن ورزشی و سرپوشیده سطح شهر و منطقه آزاد چابهار اسکان داده شدند.
وی بیان کرد: باید قبول کرد که برای توسعه و تامین زیرساخت های گردشگری چابهار اقدام قابل توجهی انجام نشده است و باید بخش خصوصی و دولت در این باره همت کند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار از اقدامات خوب اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، منطقه آزاد، بنادر و دریانوردی و سایر ادارات و اعضای ستاد خدمات سفر برای اسکان موقت مسافران قدردانی کرد.
رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز اظهار داشت: تا ساعت 19 امشب در چابهار 2.5 میلیمتر، کنارک 8، فرودگاه 6، پلان 5، تیس 2، نگور1، زرآباد 2.7، مومان 8 و سورکمب 3 میلیمتر باران باریده است.
محمدرضا سالاری فنودی افزود: براساس آخرین بررسی های هواشناسی بارش سنگین تا متوسط برای مرکز و جنوب استان سیستان وبلوچستان همراه با رعد و برق، باد شدید لحظه ای و گاهی تگرگ پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: به دلیل احتمال طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر مسافران و گردشگران نوروزی از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و نزدیکی کوهها خودداری کنند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.