علی زینی وند چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش بر این است تا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که سیستان و بلوچستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و استعدادها و جاذبه های نهفته آن بیشتر شناخته شود.
وی افزود: در این راستا با برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی شهر ها، جاذبه ها و نقاط گردشگری و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران در هر شهرستان معرفی می شود.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: پایگاه های امداد جاده‌ای و حوادث در مراکز و پایگاههای امدادی هلال احمر مستقر شده و در صورت بروز حوادث جاده ای به وسیله خطوط ارتباطی تیم‌های واکنش سریع اعزام خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: تمام عملیات راهسازی نیز از 25 اسفندماه برای سهولت در رفت و آمد مسافران متوقف شده است.
زینی وند تصریح کرد: در حوزه راه آهن نیز نسبت به ایجاد پایگاه های اطلاع رسانی و ارائه بسته های فرهنگی و همچنین آماده باش نیروهای فنی راه آهن تا 16 فروردین و استقرار امکانات و ادوات فنی در محور زاهدان - بم اقدام شده است و در ایستگاه های بین راهی نیز این گروه ها امدادی هلال احمر و اورژانس مستقر شده‌اند.
وی افزود: هزار و 158 کلاس در مدارس با امکانات لازم برای اسکان مسافران و گردشگران در سطح شهرستان های سیستان و بلوچستان آماده شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت خودروهای گردشگران داخلی و خارجی در تمامی جایگاههای عرضه سوخت اتخاذ شده تا شاهد بروز مشکلی در این زمینه برای مسافران نباشیم.
وی تصریح کرد: تلاش بر این است دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش خصوصی با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم بتوانند خدمات مطلوب اقامتی، امکانات و مایحتاج مردم و مسافران ورودی به سیستان و بلوچستان را در ایام نوروز فراهم کنند تا خاطرات خوشی در ذهن آنها ثبت شود.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.