معصومه هادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه جهادگران که ترکیبی از مربیان کتابخانه ‌های سیار کشور و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان است، فعالیت خود را از 20 اسفند آغاز و به مدت سه روز در 9 روستای استان میزبان کودکان و نوجوانان هستند.
وی گفت: فرزندان این خطه از میهن اسلامی ‌تشنه شادی و خدمات فرهنگی هستند و کانون پرورش فکری در راستای عدالت فرهنگی با برنامه ‌ریزی و حضور پرنشاط در روستاهای دور لبخند و مهربانی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می ‌برد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: در همین زمینه هر روز سه واحد کتابخانه سیار با حضور مربیان در سه نقطه مستقر هستند و با ارائه فعالیت ‌هایی مانند قصه ‌گویی، سفال، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم، مسابقه و غیره به مخاطبان خدمات ‌رسانی می‌کنند و تریلی سیار نمایش فیلم نیز با حضور در کنار آنان لحظه ‌هایی شاد و آموزنده برای کودکان و نوجوانان می ‌آفریند.
وی خاطرنشان کرد: حضور مربیان توانمند و متخصص کانون از استان‌ های کردستان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و همدان در کنار مربیان شایسته و خلاق سیستان و بلوچستان این روزها خاطراتی ماندگار از شور و نشاط ملی را برای کودکان و نوجوانان این دیار رقم می ‌زند.
هادی همچنین از ساخت و تجهیز کتابخانه و اتاق اسباب ‌بازی در روستاهای مذکور خبر داد و افزود: با توجه به رسالت کانون مبنی بر فراهم ‌آوردن زمینه‌ دوستی با کتاب و کتابخوانی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان پنج هزار جلد کتاب و سه هزار عدد اسباب ‌بازی و وسیله کمک‌ آموزشی در قالب کتابخانه‌ عمومی و اتاق اسباب‌ بازی، اهدا خواهد شد.
به گزارش ایرنا این گروه از جهادگران که در روستاهای سرجنگل، کورین و چنگیز موتور سیستان و بلوچستان و همچنین 6 روستا در شهرستان ‌های زهک و هامون به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان پرداختند امروز به کار خود پایان می دهند.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.