وحیده رخشانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری مسابقه رالی در کورین، راه اندازی تورهای گردشگری زاهدان گردی، جاذبه های پیرامونی و تور کویرنوردی 2روزه در نصرت آباد از جمله برنامه های ایام نوروز در زاهدان است.
وی گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در جنب موزه منطقه ای جنوب شرق کشور، جشنواره غذاهای محلی و موسیقی سنتی در چهارراه رسولی از برنامه های دیگر در این ایام است.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان افزود: با توجه به تقارن عید مبعث با ایام نوروز جشن مبعث نیز در زائر سرای امام رضا(ع) این شهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: برپایی چادرهای راهنمای مسافر در مناطق پنجگانه شهر با همکاری شهرداری زاهدان و اعمال تخفیف ویژه برای اقامت در هتل های منتخب این شهر جهت مهمانان فرهنگی و نیز تخفیف عمومی برای سایر مسافران از دیگر برنامه‌ های میراث فرهنگی در ایام نوروز 98 است.
رخشانی به مراسم استقبال از مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر در نخستین روز سال اشاره کرد و گفت: استقبال از مسافران نوروزی در مجتمع خدمات رفاهی پلیس راه زاهدان نیز انجام می شود.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده های سوختی و فرمانداری زاهدان مقرر شد، سوخت اضافه تورهای ورودی به این شهرستان تامین شود.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان با اشاره به برگزاری جشن های نوروزی با همکاری شهرداری در پارک های سطح شهر زاهدان اظهار داشت: جشن چهارشنبه آخر سال نیز در پارک ملت برگزار خواهد شد.
وی گفت: تلاش می‌ شود با همکاری دستگاه ‌های عضو ستاد خدمات سفر برنامه های متنوعی در نوروز 98 برگزار و ایام شادی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زده شود.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.