آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان منصوب کردند.

به گزارش ایلنا، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ مصطفی محامی دامت توفیقاته
 
اکنون پس از پایان مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی دامت‌توفیقاته در دوره‌ای پر تلاش و موفق، ضمن تشکر از مجاهدتها و خدمات شایسته ایشان، جناب‌عالی را به نمایندگی خود در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه‌ی شهر زاهدان منصوب می‌کنم.
 
جناب‌عالی با شناخت از استان و مسائل و مقتضیات آن، و با درایت و هوشمندی به حول و قوه‌ی الهی خواهید توانست کلیه‌ امور مربوط به نمایندگان ولی فقیه را ساماندهی کند.  ان‌شاءالله.
 
پیشبرد و تمشیت امور دینی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در میان آن مردم شریف و غیور و در آن خطّه‌ی مهم و حسّاس که از ظرفیت انسانی و اقتصادی و جغرافیایی برجسته‌ای برخوردار است، مهمترین کارویژه‌ی اصلی نمایندگی اینجانب است که با رعایت اخلاق و تدبیر و جلب رضایت مردم عزیز آن استان در چهارچوب سیاست‌های کلی و منافع و امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی باید صورت گیرد و به توفیق و به فضل الهی موجب تقویت هویت دینی و ملّی و استحکام همبستگی آنان گردد ان‌شاءالله.
 
تکریم علمای دین و برجستگان علمی و دانشگاهی و توجه و اهتمام به مدارس علمیه و مراکز تبلیغی و هماهنگ ساختن نهادهای مسئول در رفع نیازمندی‌های آنان نیز از وظایف نمایندگی اینجانب است.
 
مجموع سیاست‌ها و برنامه‌های نمایندگی که در پیوست الزامی این حکم آمده است، همه‌ی دستگاههای مسئول در استان و کشور را موظف می‌نماید که با جناب‌عالی در انجام این مسئولیت مهم، همکاری نموده و هرگونه کمک لازم را به عمل آورند.
 
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت میکنم.
 
سیّدعلی خامنه‌ای
 
۲۹ بهمن ۱۳۹۷

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.