به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدصادق کفیل روز چهارشنبه در نخستین همایش موعدگرایی، مهدویت و انقلاب اسلامی در زاهدن اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی بستر سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) بود به طوری که به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی این انقلاب احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و سرآغاز تحولات عمیق و سریع در جهان و مبشر سقوط و اضمحلال قدرت های استکباری و امپراطوری های بزرگ شد.
وی ادامه داد: در کنار عدالت خواهی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی باید موضوع انتظار مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تاکید کرد: منتظر؛ کسی است که از نظر عملی، فکری و اعتقای خود را ارتقا دهد و توقف نداشته باشد.
حجت الاسلام کفیل با بیان اینکه حکومت امام زمان(عج) بر مبنای ساده زیستی است گفت: اگر در جامعه یکرنگی و یک دلی باشد تمام مشکلات موجود برطرف می شود.
وی با بیان اینکه مردم ایران دیندار، متدین و وفادار به انقلاب و دین خود هستند گفت: باید واژه انقلاب گسترش یابد تا اسلام ناب محمدی (ص) در همه جوامع بشریت محقق شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: شناخت وظیفه منتظران امام زمان(عج) است و همه باید در دوران انتظار به شناخت و ترویج فرهنگ مهدویت کمک کنند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: از آنجایی که انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است باید مقدمات ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم شود.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در فرامین الهی دارد گفت: از آنجایی که مسیر امام زمان(عج) مسیر پیامبران و هدف اش برقراری عدالت است رهبر کبیر انقلاب با پیروزی این انقلاب الهی زمینه ساز تحقق حکومت مهدوی شدند.
عضو خبرگان رهبری بر آشنایی هر چه بیشتر جامعه از فرهنگ مهدوی تاکید کرد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.