دکتر فریبرز راشدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین ماموریت های این مدت با سه هزار و 336 مورد به تصادفات شهری و بقیه با هزار و 815 مورد به تصادفات جاده ای اختصاص دارد.
وی ادامه داد: چهار هزار و 769 مجروح در تصادفات شهری و 2 هزار و 740 مجروح در تصادفات جاده ای در این مدت توسط نیروهای اورژانس 115 شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سوران به مراکز بهداشتی درمانی منتقل شده اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همچنین در این مدت 606 مجروح حوادث شهری و جاده ای سیستان و بلوچستان توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.
راشدی از شهروندان خواست در زمان ماموریت های اورژانس همکاری ویژه ای برای بازگشایی مسیرهای تردد داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای با شماره 115 مرکز اورژانس تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.