معصومه هادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودکان و نوجوانان بایستی از اتفاق ‌های پیرامون خود آگاه شده و با تحلیل مسائل قدردان کسانی باشند که برای امنیت این مرز و بوم جان خود را فدا می ‌کنند.
وی گفت: به یاد عروج سرخ 27 پاسدار شهید امنیت که در حادثه‌ اخیر آسمانی شدند، طی یک برنامه‌ فرهنگی توسط اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری 27 نهال در زاهدان کاشته شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هدف از انجام این کار ارزشمند و نمادین فرهنگی را آگاهی بیشتر نونهالان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: کودکان به عنوان سرمایه‌ های اصلی آینده کشور براساس آموزه‌ ها و هویت ملی و اسلامی، جامعه‌ خود را می سازند و مدافعان حریم فرهنگ و ارزش‌ های اسلامی خواهند بود.
وی بیان کرد: امیدواریم کاشت این درختان گامی برای تحقق بخشیدن به آرزوی صلح و آرامش بشری باشد.
هادی گفت: 27 کودک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان 27 نهال را به یاد شهیدان مدافع امنیت وطن کاشتند و هر درخت را به یکی از این شهیدان والامقام تقدیم کردند.
وی افزود: با ذکر نام هر شهید می گفتند با یاد و نام آشنای شما درخت امید و زندگی را به خاک می‌نشانیم و سرود صلح و دوستی را زمزمه می ‌کنیم.
وی اظهار داشت: این برنامه با همکاری شهرداری منطقه یک زاهدان انجام شد.
به گزارش ایرنا، گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل وابسته به القاعده شامگاه چهارشنبه 24 بهمن با انجام اقدام تروریستی و انفجار اتوبوس حامل پاسداران مدافع وطن در جاده خاش - زاهدان 27 نفر را شهید و 12 نفر را زخمی کردند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.