مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل هم اکنون به بیش از 21 هزار کودک و نوجوان در 42 رشته متنوع فرهنگی و هنری ارائه خدمات می‌کند.
زعفر احدزاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: قببل از پیروزی انقلاب اسلامی ما تنها یک مرکز فرهنگی و هنری در اردبیل داشتیم که به برکت انقلاب اسلامی در این 40 سال 24 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار و پستی راه‌اندازی شده تا به نسل آینده ارائه خدمات کنیم.
وی با بیان اینکه کانون در 42 رشته کودکان و نوجوانان را تحت پوشش آموزش‌های خود برده است، خاطرنشان کرد: ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کانون اردبیل هیچ مولف و مربی مجربی نداشتیم اما هم اکنون مولفان متعدد و مربیان کارآمد برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند و بستر و زمینه یک تحول کاری را به وجود آوردند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به فعالیت کتابخانه‌های سیار در روستاها و مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در مسیر توسعه این بخش پنج خودروی نیسان به این ناوگان اضافه شده تا در کنار مینی‌بوس‌های فعال این خودروها نیز برای کودکان مناطق محروم و روستایی ارائه خدمات کند.
احدزاده از فعالیت کانون زبان ایران در دو شهرستان اردبیل و پارس‌آباد خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی کانون زبان در گرمی و خلخال نیز جزو برنامه‌های توسعه‌ای کانون محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: تعداد اعضای کانون قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از یک هزار نفر بود که هم اکنون این تعداد عضو به 21 هزار نفر رسیده که در مراکز کانون خدمات متنوعی را دریافت می‌کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل همچنین به موفقیت‌های کانون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی 15 عضو کانون در جشنواره هنرهای تجسمی موفق شدند رتبه‌های ممتازی را کسب کنند.
احدزاده اظهار کرد: به میمنت این ایام در پارس‌آباد پروژه محوطه‌سازی مرکز جوار کشت و صنعت مغان را افتتاح خواهیم کرد که با توجه به حل مشکل سند این مرکز که در محوطه کشت و صنعت واقع شده حصارکشی و محوطه‌سازی مرکز را مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.