به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز پنجشنبه در نشست صمیمی با تشکل های مردمی، فرهنگی و قرآنی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرت های جهانی از بزرگترین دستاوردهای چهل سال گذشته است.
وی افزود: ترسیم و توصیف همین مقاومت در برابر آمریکا که موجب تلاش همه جانبه این قدرت برای نابودی جمهوری اسلامی ایران شده در شرایط فعلی لازم و ضروری است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: اگر تحلیل و تفسیر از این مقاومت در ذهن جوانان نقش ببندد تاثیر بیشتری از ارائه آمار و ارقام و عملکرد در چهل سال گذشته دارد.
وی به ضرورت مردمی کردن کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی در این زمینه باید با کمک مردم و برای مردم انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین قمی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی باید حامی فعالیت های مردمی باشند، تصریح کرد: راهکار اجتماعی، مردمی و شبکه ای شدن فعالیت های فرهنگی باید توسط مدیران و کارشناسان استانی که به وضعیت منطقه خود آگاه هستند ارائه شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: باید به دنبال این باشیم که چگونه می توان گره های فرهنگی کشور را توسط مردم باز کرد.
وی با بیان اینکه نهادهای اصیل مانند مسجد و حسینیه هنوز هم گره از مشکلات انقلاب اسلامی باز می کنند، افزود: باید به دنبال این بود که چگونه کارکرد مساجد را به همان کارکرد صدر اسلام بازگرداند.
به گزارش ایرنا در این نشست نمایندگان تشکل های مردمی، فرهنگی و قرآنی سیستان و بلوچستان به بیان مشکلات، خواسته ها و پیشنهادات خود پرداختند.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.