مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه چهار کلاسه استثنایی رضوان ویژه ناشنوایان و بخشی از ساختمان جدید آموزش و پرورش این شهرستان افتتاح و ساخت مدرسه خیری با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
عبدالغفور حسینی گفت: 50 کلاس درس از سوی خیران از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان ایرانشهر ساخته شده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز در شورای آموزش و پرورش ایرانشهر با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما هرچه داریم از برکت ولایت فقیه و خون پاک شهداست که باید قدر شناس این نعمت های الهی باشیم.
مجید قدمی افزود: ما اعتقاد داریم که نظام حق است و دوستداران انقلاب بویژه رهبر معظم انقلاب به دنبال پیشرفت کشور هستند.
وی با اشاره به لزوم به روز بودن دانش و اطلاعات معلمان استثنایی، خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان حوزه تعلیم و تربیت دانش ‌آموزان استثنایی باید به علوم و اطلاعات روز مسلط باشند.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور همچنین قول راه اندازی مرکز فنی حرفه ای ویژه دختران در ایرانشهر را داد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز گفت: این استان ظرفیت های انسانی بسیار زیادی دارد و بها دادن به جوانان سبب تحول این منطقه در عرصه های مختلف می شود.
نبی بخش داودی با بیان اینکه بیش از 6 هزار نفر معلول در ایرانشهر سکونت دارند افزود: کار مربیان و معلمان در آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموزان و کودکان استثنائی که دارای معلولیت های مختلفی هستند بسیار دشوار و در عین حال ارزشمند است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز با افتخار می‌توان گفت که در دورترین روستای منطقه تمام امکانات بویژه مدرسه ایجاد شده است.
فرماندار ایرانشهر تامین نیروی متخصص در مدارس استثنایی و راه اندازی مرکز اختلالات یادگیری در این شهرستان را خواستار شد.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.