به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری زابل افزود: پایه های انقلاب اسلامی بر ارزش های دینی، آیات و روایات استوار است و در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم صاحب اختیار هستند.
وی با بیان اینکه در قانون خداوند مومنان حق ندارند زیر سلطه کافران قرار گیرند تصریح کرد: شعار نه شرقی، نه غربی ملت ایران بر همین اساس است و تمام احزاب سیاسی نیز باید صراط مستقیم بروند چرا که سیاست ما عین دیانت ما است.
امام جمعه زابل اظهار داشت: پست ها در حکومت اسلامی با حکومت های دیگر متفاوت است زیرا پایه های انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش ها است.
وی از تلاش های فرماندار زابل در زمینه ارتباط با سرمایه گذاران خارج از سیستان و بلوچستان، بازدید سرزده از ادارات و اجرای طرح نظارت بر صنوف مختلف قدردانی کرد.
حجت الاسلام کیخا خواستار تشکیل جلسه ای با حضور شهرداران دوره های مختلف شهر زابل شد و تاکید کرد: باید مسئولان پس از پایان خدمت شان نیز پاسخگوی اعمال خود باشند چرا که در شهر زابل هیچ بوستان، بلوار و نقشه کشی مناسبی در چند دهه گذشته با توجه به شان و جایگاه مردم این شهر ایجاد نشده است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل نیز در این جلسه اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان تمام دسیسه ها خود را برای سقوط این انقلاب بکار گرفته اند اما با حضور مردم در صحنه و برنامه ریزی نظام تمام نقشه های آنها با شکست مواجه شد.
غلامرضا گنجی افزود: قدرت های شیطانی از آگاه سازی جوامع بشری نگران و خشمگین می شوند و انقلاب اسلامی ایران امروز در تمام دنیا گسترش پیدا کرده است و دشمنان از این ترس دارند.
وی گفت: 22 بهمن سال جاری متفاوت از چهل سال گذشته برگزار می شود و مردم با تمام قوا در صحنه حضور پیدا می کنند.
فرماندار زابل خواستار تکریم ارباب رجوع و استقرار میز خدمت در ادارات شد و تاکید کرد: درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد تا آنگونه که شایسته خدمت هستند به آنان خدمات ارائه شود.
امام جمعه اهل سنت زابل نیز در نشست شورای اداری گفت: در آستانه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم و در این ایام باید خدمات و فعالیت های گسترده انقلاب و نظام برای مردم بازگو و نمایان شود.
مولوی عبدالرشید شه بخش افزود: مسئولان باید بیش از پیش با جدیت و اخلاص کامل به مردم خدمت کنند.
وی مسئولیت ها را فرصتی از سوی خداوند برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد و اظهارداشت: با گذشت سالها متاسفانه هنوز مشکلات سجلی برخی از مردم این منطقه حل نشده است.
دبیرستاد گرامیداشت دهه فجر نیز گفت: برای اجرای برنامه های دهه فجر در زابل 17 کمیته تشکیل شده است که برنامه های متعددی را در سطح ادارات و اماکن عمومی و معابر شهر در ایام دهه فجر برگزار می کنند.
حجت الاسلام محسن عارفی افزود: دهه فجر امسال با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» آغاز می شود و تمامی برنامه ها با تکیه بر محتوا بخشی و تنوع نسبت به چهل سال گذشته اجرا می شود.
7317 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.