نادر میرشکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کنترل و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خانوارها، جلوگیری از تخلفات و رسیدگی به شکایت و گزارش های مردمی از اهداف اجرایی این طرح است.
وی ادامه داد: فعالیت های بازرسی و نظارتی این طرح بر اساس روال سال های گذشته در بخش های کالایی و خدماتی است.
رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان افزود: فعالیت های بازرسی و نظارتی در بخش کالاهایی چون نان، لبنیات (شیر، ماست و پنیر)، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، حبوبات، میوه، پوشاک، کیف و کفش، خوار بار، شیرینی جات، روغن موتور، مواد شوینده، تایر خودرو و غیره انجام می شود.
وی در خصوص فعالیت های بازرسی و نظارتی در بخش خدماتی این طرح بیان کرد: بازرسی و نظارت جهت شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی، دفاتر فروش بلیط مسافری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذا خوری ها، رستوران های بین شهری نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار و خدمات خشکشویی، قالیشویی و مانند آن مشول بخش خدماتی می شوند.
میرشکار تصریح کرد: این طرح با همکاری و مشارکت اداره کل استاندارد، دانشگاه های علوم پزشکی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمل و نقل پایانه ها و پلیس راه استان، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، ناظران افتخاری و تشکل های تولیدی و توزیعی در قالب های مختلف بویژه برگزاری گشت های مشترک بازرسی انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: در مدت زمان انجام این طرح هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی تامین و توزیع کالاهای هدف خاص جهت ایام پایانی سال از جمله شرکت های پشتیبانی امور دام، تعاونی روستایی، غله، خدمات بازرگانی و سایر دستگاه های متوالی دیگر انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: هم استانی های عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی،کم فروشی تقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و مانند آن را از طریق تماس تلفنی با شماره 124 ستاد خبری سازمان در طول شبانه روز ( ازساعت 6صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور و از ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیام گیر) و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری و کتبی گزارشات خود را ارائه کنند.
همچنین هم استانی های عزیز می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت و از این روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی خواهد بود.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.