به گزارش ایرنا ابراهیم بازیان روز سه شنبه در مراسم افتتاح 800 واحد مسکونی کمیته امداد در روستای هیت قصرقند با حضور معاون اول رئیس جمهوری و هیات همراه اظهار داشت: شهرستان قصرقند از محرومترین و کم برخوردارترین مناطق ایران در زمینه شاخص ها توسعه ای است و نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد.
مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد گفت: در مجموع 70 هزار واحد مسکونی با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان برای مددجویان کشور ساخته شده است که در این راستا جا دارد از همکاری خوب خیران، نهادهای انقلابی و سپاه قدردانی شود.
وی بیان کرد: امروز 800 واحد مسکونی کمیته امداد سیستان وبلوچستان هر کدام با زیربنای 50 مترمربع و اعتبار 25 میلیون تومان با حضور معاون اول ریاست جمهوری در روستای هیت قصرقند افتتاح شد و این اقدام خیر همچنان ادامه دارد.
مشاور رئیس کمیته امداد کشور تاکید کرد: چنانچه مسئولان و مردم سیستان وبلوچستان بتوانند برای ساخت مسکن مددجویان بصورت مشارکت 50 درصدی اقدام کنند بزودی جشن خانه دار شدن تمام خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی را برگزار می کنیم.
به گزارش ایرنا، جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل فرودگاهها و رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز (سه شنبه) سفر یک روزه خود را با ورود به ایرانشهر آغاز کرد و سپس وارد قصرقند شد.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.