به گزارش روز پنجشبه ایرنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، در ابتدای پیام حجت الاسلام و المسلمین«محمدجعفر منتظری» آمده است: وقوع حادثه تلخ و تاسف بار آتش سوزی مدرسه اسوه زاهدان که منجر به جان باختن چهار نفر از دانش آموزان دختر کشورمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.
وی اضافه کرد: بروز اینگونه حوادث تلخ، توجه هر چه بیشتر متولیان امر در ایمن سازی مدارس را ضروری می نماید.
دادستان کل کشور در ادامه این پیام آورده است: ضمن عرض تسلیت به خانواده عزادار این نوگلان درگذشته و مردم عزیز استان، ضروری است دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با جدیت و فوریت به پرونده این حادثه رسیدگی کرده و مسببان و مقصران احتمالی را تحت تعقیب قرار دهد و با هر مقام و مسئولی که در این زمینه سهل انگاری و کوتاهی کرده است، برخورد قاطع کند.
منتظری اضافه کرد: مقتضی است دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بعنوان مدعی العموم، آموزش و پرورش استان را ظرف مدت معینی مکلف به ایمن سازی تمامی مدارس کرده و گزارش اقدامات انجام شده را به دادستانی کل کشور ارسال کند.
به گزارش ایرنا، یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان روز سه شنبه هفته جاری طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های «مونا خسروپرست»، «صبا عربی»، «مریم نوکندی» و «یکتا میرشکار»در اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.
اجتمام**7029**1003**9189
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.