به گزارش روز چهارشنبه ایرنا محمد نعیم امینی فرد در شورای اداری دلگان اظهار داشت: راه اندازی بیمارستان 64 تختخوابی در دلگان یکی از نیازهای مهم درمانی مردم منطقه است.
وی استقرار نیروهای تخصصی در مرکز درمان بستر دلگان را یکی دیگر از برنامه های دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر عنوان کرد و افزود: به زودی شاهد حضور نیروهای تخصصی در این مرکز بستر خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی انقلاب اسلامی ایران پیشگامی و همراهی مردم با آرمانهای این انقلاب است که خوشبختانه مردم انقلابی دلگان با حضور پرشورشان در صحنه های مهم به وظیفه اصلی خود عمل کردند.
وی بیان کرد: شهرستان دلگان با داشتن ظرفیت های بسیا زیاد در بخش های کشاورزی و دامداری می تواند نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی و همچنین ایجاد اشتغال برای سیستان و بلوچستان و کشور ایفا کند.
امینی فرد تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی های از قبل تعیین شده قصد داشت با تحریم های جدید ضربه ای محکم به مردم و نظام اسلامی بزند که به لطف خدا مردم ایران با آگاهی از نقشه های دشمنان و باهمت و تلاش توان داخلی در جهت بی نیازی از کشورهای دیگر در برابر آنها جانانه ایستادگی کردند.
وی نیاز کنونی کشور را استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی عنوان کرد و افزود: امروز در کشور به مدیریت جهادی و انقلابی نیاز داریم.
نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانگونه که نفت به عنوان سرمایه اصلی ملت ایران شناخته می شود مدیریت جهادی و انقلابی هم همین اندازه برای کشور مفید است به طوری که اگر مدیران توانمند و انقلابی بر کرسی مدیریت انتخاب شوند شاهد رشد بسیار خوبی در کشور خواهیم بود.
وی تلاش مسئولان دلگان برای خدمت رسانی و رفع مشکلات این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: از یک سال گذشته تاکنون اتفاق های خیلی خوبی در این منطقه آغاز شده که همه نشان دهنده پیگیری های خوب مسئولان است.
امینی فرد وضعیت راه های مواصلاتی دلگان را از مهمترین دغدغه حوزه انتخابی خود عنوان کرد و گفت: برطرف کردن مشکلات محورهای مواصلاتی این شهرستان نیار به پیگیری های زیادی در مرکز کشور دارد که باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: توسعه راههای مواصلاتی در سیستان و بلوچستان بویژه دلگان می تواند موقعیت ویژه از جمله وصل کردن بندر چابهار و بندرعباس به یکدیگر و همچنین نزدیک کردن محورهای مواصلاتی به استان های همجوار سیستان و بلوچستان را فراهم کند.
نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی تبدیل دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی را یکی دیگر از نیازهای حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و گفت: اگر این دانشکده به دانشگاه تبدیل شود شاهد رفع مشکلات زیادی در زمینه درمان خواهیم بود.
وی به وضعیت تالاب خشکیده جازموریان اشاره کرد و افزود: خشکسالی از یک طرف و ساخت سدهای متعدد در حوزه کرمان از طرفی دیگر سبب از بین رفتن این تالاب شده به طوری که هم اینک عامل ریزش 30 درصد ریزگردها در دلگان هستیم.
امینی فرد خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم دلگان با همکاری مسئولان نسبت به استفاده درست از سفره های زیر زمینی اقدامات خوبی انجام داده اند و می طلبد سایر شهرهای همجوار و همچنین استان کرمان اقدامات لازم برای احیای هامون جازموریان را با بازگشایی سدهای ساخته شده در مسیر این تالاب را انجام دهند.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.