حجت الاسلام علی موحدی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بلافاصله بعد از بروز حادثه تروریستی چابهار اقدامات اطلاعاتی خوبی برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی انجام شد به طوری که تاکنون چهار متهم در این رابطه دستگیر شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده های تشکیل شده در رابطه با این حادثه تروریستی در کمترین زمان ممکن در مجتمع ویژه جرائم امنیتی در مرکز سیستان و بلوچستان رسیدگی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات در مورد نقش متهمان در این عملیات کور تروریستی و شناسایی سایر متهمان با قوت در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.
به گزارش ایرنا خودروی وانت حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه روز گذشته - پنجشنبه - قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.
43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر شهید شدند.
10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.
برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.
شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.