حجت الاسلام علی موحدی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پرداخت طلب این سپرده گذاران با آنان تسویه حساب شده و بر اساس اعلام رئیس بانک مرکزی این مبالغ پرداختی فعلا علل حساب است.
وی افزود: بین 10 تا 12 هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین سپرده دارند.
وی گفت: بر اساس دستور بانک مرکزی تا کنون برگشت سپرده های مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در چند مرحله شامل مرحله نخست سپرده مشتریانی با موجودی تا سقف 100 میلیون ریال، در مرحله دوم مشتریانی با موجودی تا سقف 200 میلیون ریال و الان نیز به مشتریانی با موجودی تا سقف 500 میلیون ریال در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: همچنین با توجه به دستور بانک مرکزی 10 درصد از پول مشتریان در موسسه کاسپین باقی می ماند تا این افراد مشتری این موسسه به حساب آیند.
موحدی راد تصریح کرد: الان روزانه 15 میلیارد ریال پول برای پرداخت به مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اختیار شعبه مرکزی و شهید قلنبر این موسسه در زاهدان قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نماینده دادستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین حضور دارد و شکایات مردم را در این رابطه دریافت می کند.
سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042**6081 خبرنگار:محدثه حیدری گرجی و انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.