به گزارش ایرنا امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: عاملان و مجریان جنایت ننگین چابهار باید هر چه سریعتر شناسایی و با آنان برخورد قاطع شود.
حجت الاسلام محمد راشکی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیمروز اظهار داشت: نظام سلطه و استکبار جهانی نوکرانی در منطقه دارند و نمی خواهند که ایران اسلامی در ثبات و امنیت باشد.
وی تاکید کرد: عاملان جنایت چابهار باید منتظر برخورد شدید و پشیمان کننده ای باشند چرا که ما نمی گذاریم کسی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به خطر بیندازد.
امام جمعه نیمروز گفت: ما این جنایت ننگین را به شدت محکوم می کنیم و از دولت کشور همسایه می خواهیم جدیت بیشتری در برخورد با تروریست ها انجام دهد.
وی بیان کرد: عوامل تروریستی به دنبال این هستند تا چابهار را که یک منطقه تجاری بزرگ و مهم است را نا امن نشان دهند تا سرمایه گذاران احساس ناامنی کنند در صورتی که جمهوری اسلامی ایران در برابر این گونه جنایت ها و ترفندها کوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام راشکی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی منتظر جواب دندانشکن ایران اسلامی باشند.

** 16 آذر یادآور استکبارستیزی قشر دانشجو در کشور است.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، به نقش و جایگاه علم و علم‌آموزی در دین مبین اسلام اشاره­ کرد و گفت: دین اسلام همواره بر علم و علم آموزی توصیه و تاکید ویژه داشته­ است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: جامعه دانشگاهی باید مراقبت و مواظبت کند تا گرفتار انحراف های حزبی،گروهی و سیاست زدگی نشود چرا که این موارد جنبش دانشجویی را تهدید می کنند.
وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و مجروح شدن چند تن از هموطنان شد، افزود: فکرهای بسته و عقیده‌های کور که حرفی برای دفاع از خود ندارند ارزشی هم برای جان انسان‌ها قائل نیستند.
7314*3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.