به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: پس از گذشت 5 سال از عمر دولت های یازدهم و دوازدهم و با وجود وعده های مسئولان، هیأت دولت و رئیس جمهور به ورامین سفر نکرده و این امر ورامین را بیش از پیش با محرومیت همراه ساخته است .
وی افزود: ورامین با وجود داشتن نیروهای توانمند ، ظرفیت های اجتماعی ، منابع طبیعی و امکانات خدادادی ، در محرومیت به سر برده و حق آن که پرچم دار مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم شاهی است ادا نشده است.
محمودی همچنین با انتقاد از رسانه ملی در بی توجهی به فعالیت های شهرستان ورامین گفت: این که صدا و سیما خبر تخریب چند ماشین را با عنوان اشرار کفن پوش در رسانه ملی پخش می کند ولی فرهنگ کفن پوشی که افتخار مردم این دشت است را نادیده گرفته مسأله ای است که مسئولان باید پاسخگوی آن باشند.
وی اظهار داشت: بسیاری از همایش ها و برنامه های شهرستان ورامین با بی مهری صدا و سیما مواجه می شود و این اقدامات اطلاع رسانی نمی شود، صدا و سیما باید برای شهرستان های استان تهران و پخش اقدامات آنان چاره ای اساسی بیاندیشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تبریک فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشگاهیان و دانشجویان از سرمایه های بزرگ کشور هستند که به برکت انقلاب اسلامی استعدادهای آنان شکوفاتر شده و به بالندگی دست یافته اند.
محمودی افزود : در رژیم ستم شاهی ، مهمترین هدف ، دور نگاه داشتن دانشگاه ها از رشد ، خلاقیت و خودباوری بود، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی و حرکت الهی امام(ره) ، دانشگاه و دانشجوی مسلمان و فرهیخته دارای ابتکار ، خلاقیت و آزادی عمل در حرکت علمی شده است.
امام جمعه موقت ورامین افزود : شور و نشاط جوانی و انرژی دانشجویان باعث شده تا برخی از جریانات سیاسی برای موج سواری سیاسی ، دانشگاه و دانشجو را انتخاب کند ، این نگاه خیانتی بزرگ به دانشگاهیان است و دانشجویان باید با بیداری در برابر فتنه ها و انحرافات ایستادگی کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با تأکید بر تلاش دشمن در صدمه وارد کردن به فرهنگ جامعه اسلامی گفت : دشمن از حاکمیت ارزش ها در کشور نگران بوده و آن را سد مستحکمی در برابر زیاده خواهی خود می داند ، غفلت از فرهنگ باعث می شود تا دشمن در مسیر صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق شود.
محمودی با محکوم کردن اقدام تروریستی روز گذشته در چابهار گفت : دشمن در صدد است تا با ایجاد نا امنی در کشور ، پایه های نظام را سست کند ، دشمن هیچ گاه از کینه توزی خود علیه ایران اسلامی دست بر نمی دارد و مقابله با این توطئه ها به آگاهی و هوشیاری بیشتر نیاز دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.