به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان با تبریک دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل (ره) با توکل بر خدای حکیم و پشتوانه ملت غیور ایران در مقابل مستکبران شرق و غرب ایستاد و با دست خالی بزرگترین قدرت طاغوت زمان را زمین گیر و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برپا نمود.
وی با اشاره به دسیسه های جهان سلطه برای تضعیف ایران اسلامی و دریافت حق توحش مستشاران آمریکایی در قبل از انقلاب افزود: سران متجاوز و فزون طلب دنیا با استفاده از فضای مجازی و تکیه بر تجهیزات نظامی و قدرت اقتصادی خویش بدنبال ساقط کردن موج دشمن سوز انقلاب اسلامی هستند، اما بواسطه هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت ملت تاکنون راه به جایی نبرده و مجبور به عقب نشینی شده است.
خطیب موقت نماز جمعه آبدانان ساده زیستی مسئولان را یک تکلیف راهبردی در حکومت اسلامی دانست و تاکید کرد: حقوق و دستمزد متولیان و کارکنان سازمان های دولتی از جیب مردم پرداخت می شود که صادقانه به آنان خدمت کنند ولی برخی با ایجاد تردید ، تبعیض و پرداخت پاداش های چندین میلیونی مشروعیت دریافتی های خود را زیر سئوال می برند.
حجت الاسلام حسینی در ادامه با تجلیل از برپا کنندگان رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) توسط ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: برگزاری این رزمایش در این زمان و مکان ضمن نمایش اقتدار نیروی های مسلح، هشداری به متجاوزان و قدرت های حریص عالم بود تا هیچگاه فکر تعدی به سرزمین ایران بزرگ را در مخیله خود نپرورانند.
وی همه مسئولان اجرایی را به ارائه خدمت به مردم فرا خواند و گفت: نارضایتی مردم و سهل انگاری در خدمت به آنان گناه بزرگی است که مورد عقاب خدای سبحان و واکنش شدید مردم قرار خواهد گرفت.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.