به گزارش ایرنا نادر فخری روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: نگاه رئیس سازمان به مقوله مهارت آموزی نگاه تحول گرایانه از طریق ایجاد تغییرات بنیادی در کمیت و کیفیت آموزش ها و تجهیزات مورد نیاز است.
وی ادامه داد: همچنین نگاه دولت نسبت به مهارت آموزی نگاهی ویژه بوده به طوری که گسترش مهارت آموزی در بین جوانان و افراد جویای کار از مهمترین برنامه های دولتمردان محسوب می شوند.
معاون توسعه مدیریت منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور اثر بخشی آموزش های مهارتی در رفع بیکاری را منوط به همدلی و هم افزایی همکاران در رده ها و هم افزایی با دستگاه های مربوطه عنوان کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: مهارت آموزی بستر ساز توسعه اقتصادی و رفع معضل اشتغال است.
خداداد اولیایی افزود: ایجاد جامعه مهارت گرا در سیستان و بلوچستان مهمترین اصل در حل مشکلات بیکاری و فقر در این استان است.
وی بر تشکیل شورای مهارت آموزی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا خداداد اولیائی با دارا بودن فوق لیسانس فناوری اطلاعات ۱۳ سال سابقه ریاست مرکز فنی و حرفه ای شهرستان چابهار را برعهده داشته است.
هم اینک 24 مرکز فنی و حرفه ای در سیستان و بلوچستان زیر پوشش این اداره کل هستند که بیش از 140 رشته در این مراکز به صورت رایگان در سراسر استان به علاقمندان این حوزه آموزش داده می شود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.