به گزارش ایرنا جمشید سارانی روز دوشنبه در بازدید از بازارچه مرزی ریمدان اظهار داشت: در طول سالهای اخیر پیگیری های زیادی برای تکمیل زیرساخت های این مرز و سهولت در جابجایی کالا و مسافر انجام شده است.
وی افزود: مرز ریمدان از بهترین نقاط منطقه دشتیاری برای اشتغالزایی است و پس از فعال سازی کامل می تواند بخشی از مشکلات اشتغال را مرتفع کند.
سرپرست بخشداری دشتیاری بیان کرد: قرارداد ساخت پایانه مرزی ریمدان با اعتبار سه میلیارد و 197 میلیون تومان نهایی و برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است.
وی گفت: حمل مصالح ساختمانی برای انجام کارهای عمرانی و ساختمانی در حال انجام است و پس از سالها انتظار پایانه بازارچه مرزی احداث می شود.
سارانی ادامه داد: برای حل مشکلات برق این بازارچه 207 میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است و این بخش از مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات بازارچه مرزی ریمدان تجهیزات وزیرساخت اینترنت است که هم اینک با همت و تلاش های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات فیبرنوری به نقطه صفر مرزی رسیده و بزودی با نصب تجهیزات این مشکل نیز حل خواهد شد.
سرپرست بخشداری دشتیاری اظهار داشت: 2 بانده شدن جاده باریک وکم عرض منتهی به مرز ریمدان یکی دیگر از مشکلات است که کامیون ها در هنگام تردد با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
وی نبود آب شبانه روزی، دکل تلفن همراه و کمبود امکانات رفاهی برای استراحت و پذیرایی رانندگان، مسافران و صادرکنندگان کالا را از دیگر مشکلات در این مرز عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان به فعالیت رسمی مرز ریمدان در جابجایی کالا ومسافر شد.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.