سید مهدی عبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تهیه این اقلام بیش از سه میلیارد و 689 میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک های مردمی هزینه شده است.
وی هدف از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان را در راستای ازدواج آسان مددجویان و تشویق به سنت حسنه ازدواج بیان کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: سرانه جهیزیه در مناطق عادی سه میلیون تومان و مناطق محروم سه میلیون و 500 هزار تومان است.
وی افزود: همچنین هدیه ازدواج از 500 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان به فراخور مناطق عادی و محروم به زوجین سیستان و بلوچستان اهدا می شود.
عبادی برهمکاری با سازمان‌های مرتبط و موسسات خیریه در کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تاکید کرد و اظهار داشت: بدون تردید نقش خیران در مشارکت امور خیر علاوه بر تهیه و اعطای جهیزیه در تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: خیران می توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌ های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان کمک ‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب 0107073434006 واریز یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*054*8877* اقدام کنند.
به گزارش ایرنا هم اینک 108 هزار خانوار با جمعیت بیش از 270 هزار نفر تحت حمایت و از خدمات این نهاد در سیستان و بلوچستان بهره‌ مند هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.