مراد بخش همتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 8.19 صبح امروز در مسیر سراوان به گشت مقابل شهرک صنعتی در روستای هوشک رخ داد.
وی بیان کرد: مجروحین این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس برای ادامه درمان به بیمارستان رازی سراوان منتقل شدند.
رئیس مرکز اورژانس 115 سراوان گفت: در این حادثه وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه به دلیل سرعت زیاد از جاده منحرف و واژگون شد که براثر شدت ضربات وارده یک نفر کشته و هفت نفر نیز مجروح شدند.
به گزارش ایرنا برخی افراد سودجو فعال در قاچاق انسان پس از انتقال اتباع خارجی غیر مجاز به داخل کشور آنان را با خودروهای تیزرو سواری و وانت به استانهای داخلی انتقال می دهند که در این میان برخی رانندگان برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده های اصلی و فرعی حرکت می کنند که بعضا منجر به حوادث جبران ناپذیری می شوند.
برخی از این رانندگان در هر خودروی سواری با ظرفیت 5 نفر تا 18 نفر و در خودروهای وانت تا 30 نفر را نیز سوار کرده و در جاده ها به حرکت در می آیند.
متاسفانه هرساله قاچاق سوخت و انسان در جاده های سراوان سبب تلفات و خسارات زیادی می ‌شود.
سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیتهای قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.
سراوان با وسعتی حدود 13 هزار و 905 کیلومترمربع و 175 هزار و 728 نفر جمعیت، شرقی ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
7336**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.