سردار امان الله گشتاسبی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خاش اظهار داشت: برای اجرای این تعداد فضاهای آموزشی افزون بر 17 میلیارد ریال هزینه می شود.
وی اظهار داشت: در هفته قبل سه مدرسه ساخته شده به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم شهرستان خاش افتتاح شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای اجرای این تعداد واحد آموزشی حدود 750 میلیون ریال هزینه شده و بسیار خوشحال هستیم در این فصل از سال دانش آموزان می توانند از امکانات آموزشی بهتری برای فراگیری علم و دانش بهره ببرند.
وی ادامه داد: ساخت مدارس یک تا 14 کلاسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت زدایی مورد توجه سپاه است.
سردار گشتاسبی اظهار داشت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های مهم سپاه است که از روزهای گذشته افزون بر 225 گروه جهادی سپاه در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده اند و کار خدمت رسانی به اقشار نیازمند را برعهده دارند.
وی افزود: سپاه در حوزه های آموزشی، ساخت و تجهیز مدارس و توزیع بسته های فرهنگی و اجرای کارهای عمرانی و مشارکت در امور کشاورزی، اشتغالزایی و غیره با جدیت پای کار است.
مدیر آموزش و پرورش خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در روزهای گذشته با حضور مقامات کشوری و استانی و محلی این شهرستان یک باب مدرسه سه کلاسه خیرساز با زیربنای ۱۶۵متر مربع و با هزینه ای در حدود ۱۴۵ میلیون تومان در اسماعیل آباد به بهره برداری رسید.
قاسم کوچکزایی افزود: با پیگیری های فرماندار و مسئولان خاش، خیران برای ساخت پنج واحد آموزشی در مناطق محروم این شهرستان قول مساعدت دادند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.