سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته های مختلف فرهنگی و هنری، دانش آموزی، دانشگاهی، ورزشی، نیروهای مسلح و امنیت، خدمات و پشتیبانی، محرومیت زدایی، شهیدان و ایثارگران، اصناف، کشاورزی، روستایی، عشایری و غیره در این ایام فعال بودند.
وی بیان کرد: بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و آموزشی، خدمت رسانی به محرومان، برپایی یادواره شهیدان، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و غیره از جمله برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان و مجتمع عالی سلامت خاش نیز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام والای شهیدان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، 261 نفر از بیماران این شهرستان از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.
محمد رخشانی افزود: این طرح با هدف محرومیت زدایی، تقویت معنویت و عواطف انسانی و با همکاری هفت پزشک متخصص اطفال، عفونی، زنان و زایمان، داخلی، ارتوپد، جراحی و اعصاب و روان در کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره)، مراکز خدمات جامع سلامت بخش های تابعه شهرستان خاش اجرا شد.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.