به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز یکشنبه در بازدید مشترک با اعضای شورای شهر، شهردار و شماری از مدیران ادارات از سکونتگاههای غیررسمی و نقاط حاشیه ای شهر خاش بیان کرد: توسعه یکسان و ارائه خدمات به صورت عادلانه باید در دستور کار شهرداری و دیگر ارگانهای دولتی باشد.
وی اظهار داشت: با کمک شهرداری و بنیاد مسکن و سایر دستگاههای دست اندرکار باید روند خدمات دهی به حاشیه نشینان به صورت مطلوب طی شود و در همین موضوع فرمانداری با قاطعیت از طرحهای توسعه ای حمایت می کند.
فرماندار خاش ادامه داد: برای حل مشکلات مردم ساکن در نقاط حاشیه ای مانند روستای نصرت آباد واقع در حاشیه شهر، اعتباراتی برای روستاهای فاقد دهیاری پیش بینی و در اختیار بنیاد مسکن قرار می دهیم ولی با توجه به وسعت و پراکندگی روستا و مشکلات گسترده در این منطقه مشارکت شهرداری نیز لازم است.
شهردار خاش نیز گفت: افزون بر 150 هزار متر مربع از معابر در این شهر از ابتدای امسال تاکنون آسفالت و در گستره ای بیشتر کار زیرسازی و بهسازی معابر انجام شده است.
عبدالمجید تمندانی افزود: در سال گذشته علاوه بر خدمات دهی در شهر خاش بسیاری از امکانات نیرویی و خودرویی شهرداری خاش در روستای نصرت آباد که از سکونتگاههای غیررسمی و حاشیه ای شهر بوده مستقر شده و خدماتی را به مردم این منطقه ارائه دادند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.