گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

مظفر: ترامپ همیشه نشان داده که غیر قابل اعتماد است

ترامپ همیشه نشان داده که غیر قابل اعتماد است؛ فقط مذاکره را برای یک مانور تبلیغاتی می خواهد که البته هیچ نتیجه ای هم برای او نخواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادعای ترامپ مبنی بر آمادگی برای دیدار بدون پیش شرط با مسئولین ایران را خیمه شب بازی دانست که نباید به آن توجه کرد و گفت: بهترین کار این است که اول خود ترامپ صداقتش را اثبات کند؛ به برجام برگردد، به اشتباهات گذشته اعتراف و غرامت های ایران را پرداخت کند و تحریم ها را هم بردارد تا اعتمادسازی شود.

حسین مظفر در گفت و گو با خبرنگار جماران، در واکنش به ادعای ترامپ که حاضر است بدون پیش شرط با مسئولین ایران دیدار کند، اظهار داشت: ترامپ همیشه نشان داده که غیر قابل اعتماد است؛ او مذاکره را فقط برای یک مانور تبلیغاتی می خواهد که البته هیچ نتیجه ای هم برای او نخواهد داشت. تجربه تاریخی نشان داده که ملت ما به هیچ عنوان نمی تواند به او اعتماد کند. اینها خیمه شب بازی هایی است که نباید به آن توجه کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در مورد بهترین واکنشی که مسئولین ما می توانند به این ادعا داشته باشند، گفت: مسئولین ما در این مرحله لازم نیست کاری انجام دهند. اما بهترین کار این است که اول خود ترامپ صداقتش را اثبات کند؛ به برجام برگردد، به اشتباهات گذشته اعتراف و غرامت های ایران را پرداخت کند و تحریم ها را هم بردارد تا اعتمادسازی شود و مسئولین ما به پیشنهاد او برای دیدار و مذاکره احتمالی فکر کنند.

وی ادامه داد: در غیر این صورت به نظر من هرگونه واکنش به این ادعا نه تنها کمکی به کشور، مردم، و منافع ملی ما نخواهد کرد بلکه به نوعی می توان گفت که اگر ما هر حرکتی انجام دهیم انفعال ما در برابر یک ادعای دشمن است که هنوز نتوانسته این ادعا را ثابت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.