نشست مسئولین و دست اندرکاران بیست و نهمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) پیش از ظهر امروز برگزار شد.

نشست مسئولین و دست اندرکاران بیست و نهمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)، مسئولین و دست اندرکاران کمیته های مختلف این ستاد، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و نماینده وزارت کشور در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی و نمایندگان سازمان های عضو ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، اسماعیل نجار در این نشست ضمن تبریک ولادت کریمه اهل بیت(س) و همچنین روز دختر، گفت: خوشا به حال کسانی که این رحمت را در اختیار د ارند. ان شاء الله خداوند به دختران این سرزمین عفت و عصمت عنایت بفرماید.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: جای دارد از یادگار امام و همچنین آقای محمدعلی انصاری، یار صدیق امام، تشکر کنم. من به ایشان غبطه می خورم که در کنار امام بهره ها بردند؛ خوشا به حالشان. من به نمایندگی از دولت و وزارت کشور قدردان همه زحمات کلیه اعضای ستاد بزرگداشت حضرت امام هستم. شاهد بودم که همه عزیزان با عشق و علاقه کار را انجام می دادند و به نتیجه می رساندند.

وی افزود: وقتی حضرت امام وارد کشور شدند من توفیق داشتم در خیابانی نزدیک میدان آزادی امام را در بلیزر زیارت کردم و تا میدان آزادی دنبال بلیزد دویدم. علی رغم اینکه منزل ما در شهرستان بود به مدرسه رفاه می رفتیم و امام را زیارت می کردیم. روزی که یاسر عرفات آمد توانستم از نزدیک امام ر ا ببینم و هنوز لذت آن دیدار را فراموش نمی کنم.

نجار ادامه داد: همچنین بعد از شهادت آقای مطهری در خیابان نزدیک فیضیه بودم و پشت ترافیک وقتی سمت چپ را نگاه کردم دیدم ماشین امام با من مماس ایستاده است. این صحنه هایی است که هرگز از یاد من نمی رود. حالا شما ببینید در کنار امام بودن چقدر لذت دارد؛ خوشا به سعادتتان.

نماینده وزارت کشور در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در بزرگداشت امام خمینی پیام بسیار مهمی داشت، تصریح کرد: این حضور با دهان روزه، پس از 29 سال، این پیام را داشت که یاد و اندیشه امام همواره جاری و ساری است و هیچ کس نمی تواند خللی در آن وارد کند.

وی ادامه داد: این حضور، همانند راهپیمایی 22 بهمن بیعتی مجدد با راه و فرامین امام و بیعت با رهبری است و تصویری از ولایت جویی ملت ایران بود. این حضور نشان دهنده وحدت، انسجام و حمایت از عدالت خواهی و ظلم ستیزی جمهوری اسلامی بود.

نجار با بیان اینکه بزرگداشت امام برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد، تأکید کرد:  عده ای دنبال این هستند که  این مسیر را خدشه دار کنند و ارتباط با آمریکا را افتخار بدانند. بعید می دانم کسی به اندازه صدام بتواند به آمریکا خدمت کند اما وقتی تاریخ مصرفش تمام شد با او چه رفتاری کردند؟

وی در پایان افزود: دشمنان همواره دنبال ضربه زدن به این نظام الهی بوده اند و عوامل مزدور داخلی هم برای آنها تلاش می کنند. اما به اعتقاد من زهی خیال باطل؛ آنها به جایی نمی رسند. اصلا قابل توجیه نیست که به انقلاب و راه امام خدشه وارد شود. راه برون رفت از هر مشکلی باید در مسیر امام باشد. باید این بزرگداشت ما را به اندیشه و راه امام برگرداند.

سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری، دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، در این نشست متعاقبا ارسال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.