یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

سردار! کلاه را بالاتر بگذار

سردار ! فردا سید حسن و سید احمد را به هر گناه کرده و نکرده اعدام کنید ولی با امام و ارزشهای روحانیت و لباس پیامبر بازی نکنید. ظلم به امام، ظلم به ولی نعمتتان است. از رهبر انقلاب یاد بگیرید که حرمت امام را بر هر امری مقدم می دارند.

پایگاه خبری جماران: دیروز یکی از دوستان خبری را از خبرگزاری تسنیم برایم فرستاد. تیترش به طور عجیبی مثل تیتر دشمنان قسم خورده روحانیت بود؛ قیاس عمامه با تاج ، آن هم در رسانه سپاه!

در کمال ناباوری به متن هم که رجوع کردم دیدم دقیقاً همین دست فرمان دنبال شده است. یا للعجب! عکس پسر شاه روی تخت طلا در کنار عکس پسر امام روی صندلی آهنی؛ آن یکی در تالار قصر سعد آباد، این یکی در حسینیه جماران؛ آن یکی با تاج، این یکی با عمامه. اگر متن را نمی خواندی تصور می کردی که نویسنده در مقام بیان تضاد این دو طیف است. اما بعد می دیدی رسانه رسمی جمهوری اسلامی مثل .... در صدد تشبیه است. واقعا کینه سید حسن خمینی اینقدر چشم و گوش شما را بسته است که نمی فهمید چه تیشه ای به ریشه انقلاب می زنید؟

من کاری به راست و چپ ندارم ولی آیا اینقدر غیرتمان را فروگذاشته ایم که در رسانه رسمی ای که از بودجه بیت المال ارتزاق می کند امام با شاه قیاس می شود و هیچ کس سخنی نمی گوید. 

امروز البته این خبرگزاری گویی به قبح عمل زشت خود پی برده و تیتر تحلیل خود را عوض کرده است ولی واقعا آیا سرداری که مسئول این رسانه است ، از روح امام شرم نمی کند که عمامه را با تاج کنار هم می گذارد؟ 

مصیبت بیشتر آنگاه رخ می نماید که سایت مشرق که آن هم وابسته به سپاه است، همین خبر را با آب و تاب نشر می دهد و ذره ای هم شرم نمی کند. 

آقایان! شما در کنارتان صدها آخوند دارید، از یکی بپرسید که کجای این مراسم به تاج گذاری می ماند؟ 

سردار ! 

فردا سید حسن و سید احمد را به هر گناه کرده و نکرده اعدام کنید ولی با امام و ارزشهای روحانیت و لباس پیامبر بازی نکنید. ظلم به امام، ظلم به ولی نعمتتان است. از رهبر انقلاب یاد بگیرید که حرمت امام را بر هر امری مقدم می دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.