چهارشنبه (سیزدهم دی ماه) برای سومین روز متوالی بعد از ناآرامی های اخیر میدان انقلاب اسلامی و خیابان های اطراف آن آرامش را تجربه کرد.

پایگاه خبری جماران: عصر روز چهارشنبه که مسیر میدان انقلاب تا چهارراه ولیعصر، خیابان ولیعصر (حدفاصل چهارراه ولیعصر تا خیابان جمهوری)، خیابان جمهوری و ابتدای خیابان های کارگر شمالی و جنوبی را طی کردم، برای سومین روز پیاپی خبری از ناآرامی ها و تجمعات ندیدم.

ورودی اصلی دانشگاه تهران هیچ دانشجویی حضور نداشت و تنها نیروهای انتظامی در این محل حضور داشتند. البته نیروهای انتظامی در چند جای دیگر از جمله ابتدای خیابان فلسطین و اطراف میدان انقلاب حضور داشتند و همین تعداد کم نیروهای انتظامی کنترل اوضاع را به طور کامل در دست داشتند. با نزدیک شدن به غروب خورشید چهارشنبه بر تعداد این نیروها افزوده شد. این در حالی است که خودروهای مقابله با ناآرامی و دیگر تجهیزاتی که روزهای گذشته در خیابان انقلاب و اطراف میدان انقلاب به چشم می خورد، دیگر همراه نیروهای انتظامی نبود.

پمپ بنزین ابتدای خیابان وصال، ایستگاه های مترو میدان انقلاب و تئاتر شهر و همچنین اتوبوس های بی.آر.تی که چند روزی بود خدمات رسانی آنها با اختلال رو به رو شده و در پاره ای مواقع حتی تعطیل می شد نیز به روال عادی خود برگشته اند و خدمات رسانی خود را به طور معمول ادامه می دهند. مغازه ها و حتی دستفروشان خیابان انقلاب نیز به طور معمول به کار خود می پردازند.

بنابر این آرامش به خیابان انقلاب و اطراف آن برگشته و از فضای موجود می توان امیدوار بود که در چند روز آینده دیگر هیچ ردپایی از ناآرامی های اخیر به چشم نمی خورد و زندگی عادی به ساکنان و کسبه میدان انقلاب اسلامی و خیابان های اطراف آن برمی گردد و با کمال آرامش و آسایش می توانند در این منطقه به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.