دو گروه از دانشجویان دانشگاه تهران در حال حاضر در پشت درب اصلی و بسته دانشگاه تهران تجمع کرده اند که یک گروه بیشتر شعارهای اقتصادی و علیه دولت و گروه دیگر شعارهای سیاسی سر می دهند.

با حضور گسترده نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی در خیابان انقلاب از میدان انقلاب تا چهار راه ولیعصر، این مسیر در کنترل نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار جماران، دو گروه از دانشجویان دانشگاه تهران در حال حاضر  - لحظه ارسال خبر -در پشت درب اصلی و بسته دانشگاه تهران تجمع کرده اند که یک گروه بیشتر شعارهای اقتصادی و علیه دولت و گروه دیگر شعارهای سیاسی سر می دهند.

 نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی برای آرام کردن اوضاع در مقابل دانشگاه حضور دارند و بیشتر تمرکز این نیروها در این بخش است.

نیروهای ضد شورش نیروی انتظامی به صورت گسترده از میدان انقلاب تا چهار راه ولیعصر و خیابان های منتهی به این مسیر را در اختیار دارند و از مردم می خواهند در این محل ها تجمع نداشته باشند.

بر اساس گفته شاهدان چند نفر نیز که به هشدار پلیس توجه نکرده اند بازداشت شدند.

همچنین نیروی انتظامی از کسبه و مغازه های این مسیر خواسته است در صورت تجمع مغازه های خود را ببندند که عده ای از آن ها مغازه های خود را بسته اند.

چهارراه ولیعصر(عج) در مجاورت تئاتر شهر و چهار راه فلسطین نیز شاهد تجمعات پراکنده ای است که نیروی انتظامی با حضور در محل اوضاع را در کنترل خود دارد.

مترو و BRT  میدان انقلاب و تئاتر شهر برقرار است و مردم مشغول رفت و آمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.