خبرنگار جماران فاصله میدان انقلاب اسلامی تا چهارراه ولیعصر را طی کرده و خبر از بازگشت آرامش به این محدوده و عدم مشاهده اعتراضات داد.

پایگاه خبری جماران: حوالی ساعت چهار تا چهار و نیم بعد از ظهر امروز (دوشنبه یازدهم دی ماه) فاصله میدان انقلاب اسلامی تا چهارراه ولیعصر را طی کردم اما این پیاده روی با یکی دو روز گذشته تفاوت هایی داشت.

مهمترین چیزی که فضای امروز خیابان انقلاب و اطراف دانشگاه تهران را با روز پیش متفاوت می کرد این بود که دیگر خبری از اعتراضات و شنیده شدن شعارها که برخی روز پیش در این میان به سر دادن می پرداختند، نبود و اوضاع کاملا در کنترل به نظر می رسد.

البته حضور نیروهای انتظامی به چشم می خورد که هرچه از طرف میدان انقلاب به سمت چهارراه ولیعصر حرکت می کنیم از تراکم این نیروها کاسته شده و تجمع آنها در چند نقطه طول مسیر از جمله در اصلی دانشگاه تهران، برخی نقاط در اطراف میدان انقلاب، ورودی مترو ولیعصر و اطراف پمپ بنزین ابتدای خیابان وصال بود.

البته نشانه های دیگری از عادی بودن فضا به چشم می خورد که عدم تعطیلی مترو و پمپ بنزین ابتدای خیابان وصال از جمله این موارد به شمار می رود. دست فروشان خیابان انقلاب که یکی دو روزی بود خبری از آنها نبود نیز به کار خود برگشته اند تا نشانه دیگری برای بازگشت آرامش و کسب و کار عادی به خیابان انقلاب باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.