گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

ناصر زرافشان در گفت و گو با جماران خبر داد؛

در اولین جلسه دادگاه پرستو فروهر چه گذشت؟

دادگاه دیروز منجر به نتیجه ای نشده و صرفاً صحبت هایی صورت گرفته که عموماً جنبه سیاسی دارد نه جنبه حقوقی، ایشان هم پاسخگویی کرده ولی هنوز رای یا تصمیمی در مورد پرونده گرفته نشده است.

دادگاه پرستو فروهر روز گذشته در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

ناصر زرافشان در گفت و گو با خبرنگار جماران ، در مورد دادگاه روز گذشته پرستو فروهر اظهار کرد: در این پرونده که جدیدا در مورد خانم پرستو فروهر باز شده است من وکیل مدافع ایشان نیستم.  در واقع در این پرونده ایشان از من خواهش کرد که اگر لازم شد و اگر دادگاه قبول کرد به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شوم. چرا که آنچه در این پرونده به ایشان نسبت می دهند به شکل جدایی ناپذیری به پرونده اصلی قتل داریوش و پروانه فروهر مربوط است.

وی ادامه داد: اما آنگونه که من اطلاع دارم دادگاه دیروز منجر به نتیجه ای نشده و صرفاً صحبت هایی صورت گرفته که عموماً جنبه سیاسی دارد نه جنبه حقوقی، ایشان هم پاسخگویی کرده ولی هنوز رای یا تصمیمی در مورد پرونده گرفته نشده است.

زرافشان در پاسخ به این سوال که اتهامات خانم فروهر در این پرونده چیست، گفت: این پرونده جدید است ولی عملاً چیزی در آن نیست. صرفا برای این که ایشان سالی یک بار برای برگزاری مراسم یادبود پدر و مادر خود به ایران می آیند این پرونده تشکیل شده است. من نمی دانم واقعاً کسانی که این پرونده ها را درست می کنند خودشان  در سالگرد درگذشت نزدیکانشان یادی از آن ها نمی کنند؟ به هر حال این پرونده در این زمینه است و اتهام ایشان تبلیغ علیه نظام و توهین به مقدسات است.

وی تاکید کرد: جالب این است که با این که بعد از 12 سال اجازه برگزاری این مراسم داده شده است این دادگاه به فاصله اندکی از این تاریخ برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.