گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مازنی در گفت و گو با جماران مطرح کرد؛

گلایه های فراکسیون امیدی ها از رئیس جمهوری چیست؟

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: عمده نقدها درباره معرفی وزیر پیشنهادی علوم مربوط به عدم مشورت رئیس جمهوری با نمایندگان همسو است.

حجت الاسلام احمد مازنی  در گفت و گو با خبرنگار جماران درباره  معرفی منصور غلامی برای تصدی وزارت علوم و نکاه فراکسیون امید به اعتراض ها پیرامون این معرفی گفت: فراکسیون کمیته ای را برای بررسی تعیین کرده که در حال بررسی و  پیگیری مطالبات و تعیین رویکرد فراکسیون نسبت به آقای غلامی است، البته تاکنون فراکسیون به نتیجه نرسیده و احتمالا در جلسه مجمع عمومی که صبح یکشنبه برگزار می شود، این موضوع را جمع بندی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از معرفی چنین گزینه ای که مورد پذیرش عمومی نبوده و گفته می شود گزینه بیست و یکم بوده چیست، گفت: من از فرایندی که آقای روحانی چگونه به ایشان رسیده است، اطلاع ندارم و از این جهت این مساله را کنار می گذاریم. به هرحال رئیس جمهوری ایشان را معرفی کرده و در حال رایزنی برای شناخت بیشتر ایشان و برنامه هایشان هستیم. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی به دنبال شنیدن نظرات مخالفان شان هستیم اما تا زمانی که برنامه ها و دفاعیات  را درست نشونیم، نمی توانیم قضاوت درستی در فراکسیون داشته باشیم.

مازنی با اشاره به اینکه ممکن جمع بندی فراکسیون رای دادن یا ندادن به ایشان باشد، گفت: فعلا اکثر اعضای فراکسیون امید نسبت به این معرفی منتقدند و نه معترض.

وی در پاسخ به اینکه عمده نقدها در چه زمینه ای است، گفت: بخشی از گلایه ها از آقای روحانی است که با نمایندگان و به طور خاص نمایندگان همسو مشورت نمی کنند. بخشی دیگر معطوف به انتقادات جامعه دانشگاهی و به طور خاص تشکل های اصلاح طلب دانشجویی در سراسر کشور و توانمندی شان در حوزه مدیریتی است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.