گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت‌وگو با جماران؛

سردار نجات: آیت الله راستی کاشانی از ابتدای مبارزه تا پایان عمر در مقابل خط انحراف ایستاد

قبل از انقلاب ایشان در نجف با تعطیل کردن درس خارج و رفتن پای درس امام توانست به همراه آیت‌الله مدنی گروهی را پشت سر امام راه‌اندازی کنند. بعد از انقلاب هم تلاشش این بود که جوانان انقلابی را در خط امام نگه دارد.

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران، آیت‌الله العظمی راستی‌کاشانی را مجاهدی انقلابی و اشاعه‌دهنده اندیشه امام خمینی (س) دانست و گفت: بعد از انقلاب تلاشش این بود که جوانان انقلابی را در خط امام نگه دارد و با جریان‌های انحرافی داخل و بیرون از حوزه مقابله می‌کرد.

سردار حسین نجات در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، درباره ویژگی‌های آیت‌الله راستی کاشانی اظهار کرد: ایشان مجاهد، انقلابی و اشاعه‌دهنده مکتب امام بود و فقیهی بود که همه مراجع و کل حوزه او را قبول داشتند و با جوانان نیز خوب کار می‌کرد. یعنی روشی داشت که عمدتا جوانان انقلابی دور ایشان جمع می‌شدند. ویژگی دیگر آیت‌الله راستی کاشانی این بود که از همان اول مقابل خط انحراف ایستاده بود و تا پایان عمر نیز در مقابل خط انحراف ایستاد.

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران درباره تأثیر خدمات آیت‌الله راستی کاشانی گفت: قبل از انقلاب ایشان در نجف با تعطیل کردن درس خارج و رفتن پای درس امام توانست به همراه آیت‌الله مدنی گروهی را پشت سر امام راه‌اندازی کنند. بعد از انقلاب هم تلاشش این بود که جوانان انقلابی را در خط امام نگه دارد و با جریان‌های انحرافی داخل و بیرون از حوزه مقابله می‌کرد. بعد از رحلت حضرت امام ایشان جزو شورای استفتاء مقام معظم رهبری بود و به عنوان رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه قم، پیوسته دنبال تربیت طلاب انقلابی برای انقلاب بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.