گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

موسوی لاری: سعی رئیس جمهور در انتخاب ترکیب کابینه بر «تغییرات حداقلی» است/ احتمال اینکه وزیرانی مثل رحمانی فضلی بمانند زیاد است/ اصلاح طلبان و رئیس جمهوری از همدیگر جدا نمی شوند

دوستان با آقای روحانی حضوری هم صحبت کردند و بحث های کلی مطرح شده است؛ توصیه به اینکه عهدی که با مردم بستند را فراموش نکنند. ظاهرا سعی آقای رئیس جمهور بر تغییرات حداقلی است؛ بنابر این احتمال اینکه وزیرانی مثل آقای رحمانی فضلی در دولت بمانند زیاد است. ان شاء الله سه شنبه خروجی تصمیم رئیس جمهور را خواهیم دید که نظر مردم را تأمین می کند یا نمی کند.

نایب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه تنها خواسته اصلاح طلبان در چیدن کابینه مورد توجه قرار دادن رأی 24 میلیونی است، گفت: ظاهرا سعی آقای رئیس جمهور بر تغییرات حداقلی بوده؛ بنابر این احتمال اینکه وزیرانی مثل آقای رحمانی فضلی در دولت بمانند زیاد است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص مطالبات اصلاح طلبان از رئیس جمهور در چیدن کابینه دوازدهم اظهار داشت: تنها خواسته اصلاح طلبان این است که رأی 24 میلیون نفری که به ایشان رأی دادند را مورد توجه قرار دهد و تغییرات مورد نظر مردم را ببیند و افرادی را بیاورد که با مردم همراه و در کنار مردم باشند.

نایب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود: دوستان با آقای روحانی حضوری هم صحبت کردند و بحث های کلی مطرح شده است؛ توصیه به اینکه عهدی که با مردم بستند را فراموش نکنند. ظاهرا سعی آقای رئیس جمهور بر تغییرات حداقلی است؛ بنابر این احتمال اینکه وزیرانی مثل آقای رحمانی فضلی در دولت بمانند زیاد است. ان شاء الله سه شنبه خروجی تصمیم رئیس جمهور را خواهیم دید که نظر مردم را تأمین می کند یا نمی کند.

وی در مورد مشورت دادن اصلاح طلبان به رئیس جمهور در طول دولت دوازدهم گفت: قاعدتا اصلاح طلبان و رئیس جمهوری با هم مرتبط هستند و از همدیگر جدا نمی شوند؛ حتی اگر انتقادی هم داشته باشند به صورت دوستانه مطرح می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.