گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

فرزند کروبی در گفت و گو با جماران آخرین وضعیت پدرش را تشریح کرد

عمل جراحی مهدی کروبی موفقیت آمیز بود

فرزند مهدی کروبی خبر از موفقیت آمیز بودن عمل قلب پدرش داد.

فرزند مهدی کروبی با اعلام موفقیت آمیز بودن عمل جراحی پدرش، گفت: الآن وضعیت ایشان خوب است و فکر می کنم تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

حسین کروبی در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص آخرین وضعیت درمانی پدرش اظهار داشت: امروز (چهارشنبه 4 تیرماه) ساعت 7 صبح ایشان را به اتاق عمل بردند و با بی حسی موضعی عمل «ای پی اس» را انجام دادند و با این عمل مشکل رگ ایشان را حل کردند و نیازی به باطری نیست و پزشکان ابراز امیدواری کردند که با دارو می توان نبض را به حالت نرمال درآورد.

فرزند مهدی کروبی با ابراز خوشحالی از اینکه نیاز به گذاشتن باطری برای قلب پدرش وجود ندارد، گفت: الآن وضعیت ایشان خوب است و فکر می کنم تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز به غیر از وزیر بهداشت، چند تن از نمایندگان مجلس از جمله آقایان محمدرضا تابش، محمود صادقی، احمد مازنی و الیاس حضرتی درخواست ملاقات دادند که از طریق مجلس بتوانند ایشان را ببینند. دو تن از مراجع تقلید یعنی آقایان صانعی و بیات زنجانی نیز به صورت تلفنی جویای احوال پدرم بودند.

حسین کروبی افزود: البته حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی، محمدرضا عارف، عبدالله نوری و غلامحسین کرباسچی نیز به صورت تلفنی با من و مادرم صحبت و احوال پرسی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.