بنیاد ١٥ خرداد در ادامه فعالیت های خیرانه ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه طرح خورشید، روز گذشته کلنگ آغاز احداث نهمین خوابگاه این طرح را در نیشابور به زمین زد.

به گزارش جماران؛ در مراسم آیین کلنگ زنی خوابگاه دختران نیشابور که با حضور جمع کثیری از مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، دکتر عظیمی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ضمن خوشامد گویی به میهمانان، با ارائه گزارشی از وضعیت حاضر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، احداث خوابگاه دانشجویی در این شهر را از پیشرفت های مهمی دانست که سهم مؤثری در جبران عقب افتادگی های مدت اخیر محیط دانشگاهی نیشابور ایفا می کند.

در این جلسه آقای دکتر گرمابی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات بنیاد ١٥ خرداد به ویژه در منطقه نیشابور و خراسان رضوی، این شهر را نیازمند توجه جدی مسئولان و شایسته نگاه حمایتگر دولت دوازدهم و همچنین خیرین به ویژه در حوزه سلامت خواند و خواستار تداوم چنین حرکت هایی در آینده شد.

آقای شیبانی فرماندار نیشابور در ادامه جلسه با تشریح خدمات دولت یازدهم برای شهر شهیدپرور نیشابور، مردم این خطه را از فداکارترین و مخلص ترین نیروهای انقلابی دانست و خدمت به آنان را از نعمت ها و توفیقات مهم خداوند متعال به مسئولین این منطقه عنوان کرد.

حضرت آیت الله صانعی نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد ١٥ خرداد در این مراسم این منطقه را شهر حدیث سلسلة الذهب امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) نامید و برکات این امام همام را واسطه فیض خطه خراسان و تمام ایران دانست. یار دیرین امام، با ذکر زحمات کشیده شده برای انقلاب و ایران، از کم توجهی و عدم رسیدگی به شهر متبرک شده به قدوم امام رضا (ع) انتقاد کرد و کم کاری مسئولین در عدم تبدیل نیشابور به مدینه فاضله را مایه سرافکندگی دانست. نماینده ولی فقیه بر لزوم مطالعات عمیق در همه ابعاد تاریخی، فرهنگی، اقلیمی و جامعه شناختی نیشابور تأکید کرد و از این که به چنین گنجینه ای در کشور این قدر بی مهری شده ابراز تأسف نمود.

بنیاد ١٥ خرداد طی طرح خوشید، خوابگاه دانشجویی دخترانه ای به ظرفیت حدود ٢٠٠ تخت خوابگاهی و در زمینی به مساحت بیش از ٤٠٠٠ متر احداث می نماید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.