گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

ابتکار: لیست امید شورای شهر تهران، لیستی منسجم و مورد تائید جریان اصلاح طلب است/ لیست دومی وجود ندارد

جمعه همگی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر حضور خواهیم داشت تا سرنوشت و آینده خود را رقم بزنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: لیست امید شورای شهر تهران، لیستی منسجم و مورد تائید جریان اصلاح طلب است.

معصومه ابتکار در گفت و گو با خبرنگار جماران، با اشاره به ضرورت مشارکت همه ایرانیان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: جمعه همگی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر حضور خواهیم داشت تا سرنوشت و آینده خود را رقم بزنیم.

وی در مورد لیست امید شورای شهر تهران، اظهار کرد: جای خوشحالی است که بزرگان اصلاح طلبی که در لیست امید قرار نداشتند، از حضور در انتخابات انصراف دادند.

معاون رئیس جمهور افزود: بسیار مهم است که برای شورای شهر تهران  یک لیست منسجم و نیروهای توانمند داریم؛ لیستی که مور تائید جریان اصلاح طلب است.

ابتکار تاکید کرد: لیست دومی برای شورای شهر تهران از سوی اصلاح طلب ها وجود ندارد، یک لیست است که همه انشاءالله متحد در کنار هم برای 21 نفر شورا و رئیس جمهور حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: همه ایرانیان به حساسیت شرایط کشور اشراف دارند و می‌دانند که حضور در انتخابات چقدر تعیین کننده است، هر ایرانی که به خود، خانواده و ایران اهمیت می‌دهد در انتخابات شرکت می‌کند و استفاده نکردن از حق رای یعنی اینکه برای خودمان ارزش قائل نیستیم و عدم مشارکت در انتخابات نشانه اهمیت ندادن به سرنوشت خودمان است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.