پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در پیامی به مناسبت بهره برداری از مدرسه سهیل محمودی؛

سید محمد خاتمی: کردستان عزیز نماد عزت و سربلندی ایران عزیز اسلامی است

مدرسه چهارکلاسه خیر مدرسه‌ساز، سهیل محمودی در استان کردستان با حضور جمعی از هنرمندان و خیرین به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مدرسه «سهیل محمودی» در کردستان از محل عواید نمایشگاه «دست ها و سطرهای مهربان» ساخته و تکمیل شد، که در آن، برخی اشعار خوشنویسی شده سهیل محمودی به معرض فروش گذاشته شد. به همین مناسبت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان پیام تشکری برای این شاعر کشورمان صادر کرد.
متن کامل پیام سید محمد خاتمی به این شرح است:
بسم الله الرحمان الرحیم
ابتکار در خور ستایش اصحاب فضل و هنر که اشعار شاعر بزرگوار و دل آگاه و زیبایی شناس حضرت آقای سهیل محمودی را خوش نویسی و تزیین کردند و به معرض نمایش گذاشتند واقعه مبارکی بود که امیدوارم باز هم تکرار شود.
جناب آقای محمودی نیز با اختصاص مبالغ دریافتی از فروش آن مدرسه سازی در مناطق محروم یکی از زیباترین و فاخرترین شعرهای خود را سرودند.
و اینک کردستان عزیز که نماد عزت و سربلندی ایران عزیز اسلامی است در یکی از روستاهای اطراف سنندج شاهد گشایش مدرسه ایست که حاصل این کار زیبا و در خور ستایش است.
اینجانب ضمن ادای احترام به مردم شریف کردستان و همه زنان و مردان سرافراز کرد این حادثه مبارک را به فال نیک می گیرم و دست همه خیر خواهان، خیر اندیشان و نیک رفتاران می فشارم و برای همکاران آرزوی سلامتی می کنم.
سید محمد خاتمی 27/7/1393
لازم به ذکر است، نمایشگاه "دست ها و سطرهای مهربان" اردیبهشت امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.