گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

حسین کروبی: اگر روحانی به درستی شرایطی که کشور را تحویل گرفت، تبیین کند بالای 20 میلیون رأی می آورد/ پدرم در زمان مناسب در مورد انتخابات اظهار نظر می کند

حسین کروبی می گوید: ما برای آقای روحانی شرط نمی گذاریم اما از ایشان در مورد رفع حصر مطالبه داریم، شرط گذاشتن با مطالبه گری فرق دارد.

حسین کروبی با بیان این که پدرش در زمان مناسب در مورد انتخابات اظهار نظر خواهد کرد گفت: به نظر من انتخابات 96 انتخابات پرشوری خواهد بود و آقای روحانی بالای 20 میلیون رأی می آورد.

فرزند مهدی کروبی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص نامه فاطمه کروبی به وزارت اطلاعات گفت: ما مدت ها بود که در خواست داشتیم یک واحد اورژانس در نزدیکی منزل مستقر باشد که در مواقع اضطراری به کار گرفته شود، اما کسی به این درخواست ما گوش نمی داد تا این که ایشان مجبور شدند چنین نامه ای بنویسند.

وی ادامه داد: چون در همان زمانی هم که پای حاج آقا شکست از بیمارستان قمر بنی هاشم در خیابان رسالت ماشین برای انتقال آقای کروبی می آمد، که مسافت بسیار زیادی بود و آمبولانس دیر می رسید. به خاطر همین در این نامه درخواست دادیم که یک واحد اورژانس در نزدیکی ساختمان مستقر باشد، یا حتی آمبولانس از بیمارستان های نزدیک تر بیاید. اما این هم مورد پذیرش واقع نشد و می گویند آمبولانس فقط باید از بیمارستان قمر بنی هاشم بیاید.

حسین کروبی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پدرشان در مورد انتخابات اظهار نظر داشته است، اظهار کرد: فعلاً برای صحبت در مورد انتخابات کمی زود است  اما حاج آقا در زمان خودش در مورد انتخابات اظهار نظر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به نظر من انتخابات 96 انتخابات پرشوری خواهد بود و آقای روحانی اگر به درستی شرایطی که کشور را تحویل گرفت  تبیین کند، بالای 20 میلیون رای خواهدآورد.

وی در پایان گفت: ما برای آقای روحانی شرط نمی گذاریم اما از ایشان در مورد رفع حصر مطالبه داریم، شرط گذاشتن با مطالبه گری فرق دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.