پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در دیدار با دست اندرکاران شبکه مجازی آستان:

دروغ پایه اعتماد به یک رسانه را ویران می کند

معاون فرهنگی آستان امام خمینی(س) و مدیر و دست اندرکاران شبکه مجازی آستان، وابسته به معاونت فرهنگی آستان مقدس امام خمینی (س) که قرار است روز دوازدهم بهمن ماه به صورت رسمی آغاز به کار نماید، با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش جماران، یادگار امام با اشاره به اهمیت تلاش برای ترویج اندیشه های امام گفت: آستان مقدس امام خمینی مرجعی برای همه دوستداران امام است و شما که قرار است در این مجموعه فعالیت کنید باید مرجع همه دوستداران امام و سلایق مختلف باشید.

وی با اشاره به این که در خانه ی امام به روی هیچ کس بسته نیست، تاکید کرد : تلاش برای ترویج اندیشه ی امام وظیفه ی همه ماست، اما در این مسیر لازم است راه امام شناخته شود، به نظر می رسد اگر شما تلاش خود را به این امر معطوف دارید که پایگاهی برای تبیین خط حقیقی امام باشید، می توانید تاثیرات مهمی را در جامعه ایجاد کنید.

سید حسن خمینی ادامه داد : مرزهای مشخص خط امام همان استقلال خواهی، نفی سلطه پذیری، آزادی و نفی استبداد شاهنشاهی است، باید تلاش کنیم و نگذاریم این ارزش ها در جامعه کم رنگ شود؛ ارزشهایی که بنیان اصلی جمهوری اسلامی است.

یادگار امام در پایان خطاب به مسوولان شبکه مجازی آستان تاکید کرد : هرگز به سمت جناحی شدن پیش نروید و از بیان سخن حقیقی هم نترسید و با هیچ مصلحتی دروغ نگویید، دروغ پایه اعتماد به یک رسانه را ویران می کند.

در ابتدای این دیدار معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی(س) و مدیر شبکه مجازی آستان، ضمن گزارشی از روند شکل گیری و سیاست های کلی این پایگاه، از افتتاح شبکه مجازی آستان در روز دوازدهم بهمن ماه خبر دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.