گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

کوچکی نژاد، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس: قطعا بودجه ۱۴۰۳ اصلاحیه‌های زیادی خواهد داشت/ نباید بررسی لایحه بودجه با عجله پیش می‌رفت

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: من جزو منتقدین هستم که نباید تا این اندازه با عجله پیش می‌رفت و یکسری احکامی آورده شد همان ۳۰۰۰ امتیازی که برای کارمندان در نظر گرفته شد دارای ابهام است که باید دوباره اصلاحیه آورده شود. قطعا این بودجه اصلاحیه‌های زیادی در آینده خواهد داشت.

پایگاه خبری جماران: بررسی لایحه برنامه بودجه ۱۴۰۳ در کمتر از یک هفته، باعث انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس شد.

در این رابطه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ به خبرنگار جماران، گفت: به دلیل اینکه به انتخابات نزدیک می‌شویم و از طرفی دیگر بودجه دو مرحله‌ای شد مشکل بود. اما من جزو منتقدین هستم که نباید تا این اندازه با عجله پیش می‌رفت و یکسری احکامی آورده شد، همان ۳۰۰۰ امتیازی که برای کارمندان در نظر گرفته شد دارای ابهام است که باید دوباره اصلاحیه آورده شود. قطعا این بودجه اصلاحیه‌های زیادی در آینده خواهد داشت. 

وی در خصوص بندی از لایحه بودجه ۱۴۰۳ مبنی برای مالیات درآمد اشخاص نسبت به سال گذشته، گفت: این اشتباه است. این مشمول افراد عادی نیست و کسانی که در حوزه تجارت کار می‌کنند درآمد واقعی خود را در حساب شخصی جا به جا می‌کنند از کارت تجاری استفاده نمی‌کنند. بحث ما این است که شفاف باشند اگر انحراف می‌دهند یا فرار مالیاتی دارند ترغیب شوند و درآمد آن‌ها به صورت دقیق محاسبه کنند و مالیات درنظر بگیرند و مردم عادی نقشی ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جبار کوچکی نژاد
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.