داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دغدغه‌های نمایندگان در مواردی از جمله هدفمندی یارانه‌ها، حقوق و دستمزد، یارانه نقدی معیشتی، نان، دارو و مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی رفع شد.

به گزارش خبرنگار جماران؛ داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده کل کشور موضوعات اساسی مردم از جمله پرداخت یارانه نقدی و کمک  معیشتی و حقوق و دستمزد بخوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود این لایحه که در کمیسیون تلفیق بررسی شد و امروز تنها موارد الحاقی  به بحث گذاشته شده است دارای ۱۵ تبصره است و بطوری کامل مورد تایید کمیسیون تلفیق قرار گرفت.

منظور ادامه داد: دغدغه‌های نمایندگان در مواردی از جمله هدفمندی یارانه‌ها، حقوق و دستمزد، یارانه نقدی معیشتی، نان، دارو و مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی رفع شد.

وی افزود: امیدواریم این لایحه بتواند تحولی  در ساختار بودجه ریزی کشور بوجود آورد، اصلاحیه پیام‌های خوبی در بخش‌های صنعت، خدمات و اقتصاد دارد و مطمئنیم به کمک برنامه هفتم  بتوانیم رشد ۸ درصدی اقتصادی  و کاهش تورم را شاهد باشیم و به سمت تک رقمی شدن آن حرکت کنیم. 

وی ادامه داد: با توجه به دو مرحله‌ای بودن لایحه بودجه، پس از تصویب نهایی بخش اول که مخصوص احکام  و تبصره‌ها بود بخش دوم آن که در رابطه با جداول  و جزئیات مصارف است به مجلس ارائه خواهد شد که در این زمینه دولت تا کنون ۱۵ جلسه را با حضور بخش‌های مربوطه و وزرا برگزار کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.