حوزه درمان در اولویت دولت است، تاکنون اعتبارات هیچ بخشی به این میزان تخصیص داده نشده است. موارد باقی مانده را با جدیت دنبال می‌کنیم. مساله تخصیص ارز به حوزه درمان در اولویت ما قرار دارد تاکنون چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون دلار ارز به این حوزه تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون بازار دارویی کشور به شرایط ثبات رسیده است و نسبت به زمانی که دولت تحویل گرفت قابل مقایسه نیست. 

امسال هزار تخت بیمارستانی افتتاح خواهیم کرد که ۵ هزار تخت تاکنون افتتاح شده و ۲ هزار تخت نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجوز جذب ۲۵ هزار پرستار برای امسال صادر شده و تامین اعتبار آن صورت گرفته است، همچنین برای جذب ۱۸۰۰ عضو هیات علمی تامین اعتبار شده است و برای سال آینده نیز جذب ۱۲۰۰ هیات علمی پیش‌بینی شده است. ۲۹۵ همت تاکنون در حوزه درمان تامین اعتبار شده است.

حوزه درمان در اولویت دولت است، تاکنون اعتبارات هیچ بخشی به این میزان تخصیص داده نشده است. موارد باقی مانده را با جدیت دنبال می‌کنیم.

در بحث بیماران صعب‌العلاج تاکنون هفت همت به بیمه سلامت تخصیص داده شده است.

مساله تخصیص ارز به حوزه درمان در اولویت ما قرار دارد تاکنون چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون دلار ارز به این حوزه تخصیص یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.