حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر گفت: در برخی از بیمارستان‌ها که به نهادهای خوبی نیز وابسته هستند، تا سکه یا دلار از بیمار نگیرند او را درمان نمی‌کنند. باید وزارت بهداشت فکری کند اگر تعرفه اشکال دارد آن را اصلاح کند اما این‌که تا سکه و دلار نگیرند بیمار را درمان نمی‌کنند یک مشکل اساسی برای کشور است.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در صحن علنی امروز مجلس حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری گفت: مشکل حوزه دارو را می‌توان با ایجاد معاونت جدیدی در ریاست جمهوری برای حل اختلافات بین مدیران دولت حل کرد. 

اختلافات زیادی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در بحث دارو وجود دارد لذا رئیس جمهور معاون حل اختلاف تعیین کند تا با رفع آنها مشکلات هم حل شود.

برخی از داروها برای بیماران خاص و پیوندی و یا پانسمان از کشور خاصی برای بیماران پروانه‌ای باید تامین شود لذا رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات مشترکی با وزارت خارجه و هلال احمر تشکیل دهد.

در برخی از بیمارستان‌ها که به نهادهای خوبی نیز وابسته هستند، تا سکه یا دلار از بیمار نگیرند او را درمان نمی‌کنند. باید وزارت بهداشت فکری کند اگر تعرفه اشکال دارد آن را اصلاح کند اما این‌که تا سکه و دلار نگیرند بیمار را درمان نمی‌کنند یک مشکل اساسی برای کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.