عادل نجف‌زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس به جماران گفت: وظیفه مجلس و نمایندگان این است که مردم را از آخرین دستاوردها و مطالبات خود مطلع کنند و انگیزه مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر خواهد شد. انتظار داریم انتخابات بسیار خوب و پرشوری را علیرغم قدرت رسانه‌ای استعمار و استکبار جهانی داشته باشیم چون پایه جمهوری اسلامی مردم است مردم به پای صندوق رای برای تداوم این جریان رای خواهند داد.

عادل نجف‌زاده نماینده مردم خوی و چایپاره با  خبر تایید صلاحیت خود و با اشاره به مشارکت در انتخابات به خبرنگار جماران گفت: با توجه به اشتباهاتی که در برخی رسانه‌ها در خصوص صلاحیت بنده ایجاد شده بود و با توجه به اینکه نامه مربوط به نظر هیات نظارت را از فرمانداری خوی دریافت کردم الحمدالله به برکت نظام و بررسی‌هایی که انجام شده بود صلاحیت بنده در هیات نظارت کشور مورد تایید قرار گرفته و با تمام قدرت و قوا همان‌طور که قبلا کنار مردم بودیم در جهت پیشبرد امور ملی و شهرستان در کنار مردم خواهیم بود.

نماینده مردم خوی با توجه به تاکیدات رهبری در مشارکت انتخابات اسفند ماه، تصریح کرد: بنده باورم این است که نگاه حضرت آقا که از ابتدا تشخیص مبتنی بر نگاه انقلابی برای مجلس بود و با توجه به اینکه سرفصل و سرلوحه نهادهای تصمیم گیری در نظام منویات مقام معظم رهبری است عنایت حضرت ایشان در مورد مجلس یازدهم با توجه به روحیه خوب جهادی انقلابی در مجلس و رفع مشکلات عمومی کشور و مردم و به ویژه نهایی سازی یکسری قوانین بر جا مانده که سالیان سال مورد غفلت قرار داده شده بود قطع یقین تاثیر بسیار عمده‌ای در نگاه شورای محترم نگهبان داشت و خداوند را شاکر هستیم که بنده هم توانستم از مسیر شورای نگهبان عبور کنم و با روحیه بیشتر در جهت مطالبات مردم تلاش بیشتر خواهیم کرد.

 

نمایندگان تا آخرین لحظه کار می کنند

اگر پایه کار خدایی باشد پایانی وجود ندارد

 

نماینده مردم خوی با تاکید بر کار نمایندگان تا آخرین لحظه، افزود: اگر پایه کار خدایی باشد پایانی وجود ندارد. در حوزه انتخابیه بنده در کنار دولت شبانه‌روز برای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان خوی تلاش می‌کنیم در حوزه بیمارستان‌ها و کریدورهای مرزی، جاده‌های بین‌المللی، فرودگاه  و ... جزو مطالبات برجای مانده‌ای بود که نیازمند پیگیری‌های جدی داشت که تا این لحظه خوی و چایپاره به برکت نظام و توجه جدی دولت که پیگیری نماینده مردم بسیار موثر بود تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است و تا آخرین روز پیگیری را پیش خواهیم برد.

نجف‌زاده در واکنش به بحث مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای گفت: علیرغم مشکلاتی که مردم دارند و این محرز است، مجلس، دولت شبانه‌روز تلاش می‌کنند مشکلات مردم از جمله معلمان را حل و فصل کنند و اجتماع ما باید بر اساس ظرفیت‌های موجود کشور باشد و بیشتر و بهتر به زندگی عزتمندانه برسد. با این حال بوق رسانه‌های خارج از کشور در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می‌کنند. این‌ها در طول ۴۴سال می‌دانند؛ مشکلات مردم از یک طرف و بحث حفظ نظام و دستاوردهای نظام را جداگانه بررسی می‌کنند به این خاطر وظیفه رسالتی مجلس بسیار جدی است. حق و سهم نظام از این موضوع جدا است. وظیفه مجلس و نمایندگان این است که مردم را از آخرین دستاوردها و مطالبات خود مطلع کنند و انگیزه مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر خواهد شد. انتظار داریم انتخابات بسیار خوب و پرشوری را علیرغم قدرت رسانه‌ای استعمار و استکبار جهانی خواهیم داشت چون پایه جمهوری اسلامی مردم است مردم به پای صندوق رای برای تداوم این جریان رای خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.